Gebze Diş Kliniği – Gebze Diş Hekimi ve Hizmetlerimiz

Tarafından gönderildi: admin Yorumlar: 0

Gebze Diş Kliniği Clinic Dentaline olarak sizlere diş tedavileri hizmetleri vermekteyiz.

Gebze Diş Tedavisi

Clinic Dentaline diş kliniği Dijital Gülüş Tasarımı, All On Four Ameliyatları, Artrosentez Eklem Hastalıkları, Botoxla Bruksizm Tedavisi, Cerrahi Ağıziçi Operasyonlar, Diş Tedavileri, Estetik Ön Diş Dolguları, Estetik; Diş Beyazlatma, İleri İmplant Cerrahisi ve Greftleme, İnvisalign, Laminate Veneer (Estetik), Ortodontik Tedaviler, Pedodonti, Sedasyonla Diş Tedavileri, Seramik Esaslı Posterior Dolgu, Zirkonyum Kron Köprü hizmetlerini vermektedir. Başlıca hizmetlerimiz hakkında verdiğimiz detayları aşağıdan okuyabilirsiniz.

Gebze Dijital Gülüş Tasarımı

Dijital gülüş tasarımı çeşitli nedenlerle estetik açıdan görünümü bozulan dişler ve diş etlerinin hastaların yüz şekilleri ve gereksinimleri de göz önünde bulundurularak olabildiğince doğal ve güzel bir görünüme kavuşturulması işlemidir.

Öncelikle var olan çürük dişler ve diş eti hastalıkları tedavi edilir, diş temizleme işlemleri uygulanır. Sonrasında ise hastaların ihtiyaçlarına göre işlemler belirlenir. Hasta ağzından alınan ölçüler aracılığıyla hazırlanan modeller üzerinde problemler belirlenir ve planlamalar yapılır. Daha sonra hastaların ağız içi ve yüz fotoğraflarıyla bilgisayar ortamında özel programlar kullanılarak ölçümlemeler yapılır ve yüz şekline uyum hesaplanır.

Tedavi sonrasında oluşacak en yaklaşık görüntüler yine programlar ve hasta ağzına aslına uygun şekilde hazırlanan geçici restorasyonlarla hastaya sunulur ve fikirleri alınır. Planlamalar tamamlandıktan sonra eğer ortodontik tedaviye gerek duyulmazsa öncelikle diş etlerinde var olan seviye bozuklukları düzenlenir. Diş eksikliklerinin bulunduğu durumlarda planlanan implant işlemleri ve gerekli görülen diğer cerrahi uygulamalar gerçekleştirilir.

All On Four Ameliyatları – Gebze Diş Tedavisi

All On Four implant yöntemi, hiç dişi olmayan hastalarda belirli açılarla yerleştirilen dört adet dental implant üzerine aynı gün diş protezinin sabitlenmesini sağlayan bir prosedürdür.

Artrosentez Eklem Hastalıkları

Çene eklemi hastalarına yapılan uygulamaya artrosentez denilmektedir. Çene ekleminin içerisine kulak önü bölgesinden eklem boşluğuna iki adet iğne ile girilir, hastanın eklem içi sıvı ile yıkanır. Artrosentez işlemi, bilinçli sedasyon altında ve lokal anestezi ile uygulanan minimal girişimsel bir dental ofis işlemidir.

Botoxla Bruksizm Tedavisi

Diş gıcırdatma diğer adıyla bruksizm, bilinçsiz bir şekilde dişlerin gıcırdatılarak fiziksel ağrı ve ciddi diş problemlerine yol açabilecek bir sorunu ifade eden tıbbi bir terimdir. Kronik dişlerin gıcırdatma baş ağrısına, kulak ağrısına, yüz ağrısına ve hatta migrenlere neden olabilir.

Cerrahi Ağız İçi Operasyonlar

Gebze Diş kliniğimiz Clinic Dentaline içinde çeşitli cerrahi ağız içi operasyonlar yapılmaktadır. Ağız içerisindeki tüm yumuşak dokuların, dişlerin, çenelerin ve çene ekleminin her türlü rahatsızlığının ve hastalığının teşhisi ve cerrahi tedavileri gerçekleştirilir. Yapılacak işlemin tipine ve hastanın durumuna göre yapılması planlanan cerrahi işlemler lokal anestezi, bilinçli sedasyon veya genel anestezi altında yapılmaktadır.

Diş Tedavileri

Diş tedavi yöntemleri teknolojinin gelişmesiyle doğal dişlerin rahatlığını veren birçok tedavi yöntemi hastalara uygulanmaktadır. Dişlere uygulanan yöntemlere diş çekimi, diş eti hastalıkları, kanal tedavisi, dolgu, protez, implant, diş beyazlatma ve gülüş tasarımı örnek verilebilir

Estetik Ön Diş Dolguları – Gebze Diş Hekimi

Ön diş dolgusu, ağzın ön kısmındaki dişlerde meydana gelen çürük, kırılma, çatlama gibi sorunların doğal bir görüntü verecek şekilde onarılmasını sağlar. Onarılan dişlerin, diğer dişlerle uyum içerisinde olması dolgunun fark edilmemesine yardımcı olur. Bu sayede hasta güzel bir gülümsemeye sahip olabilir.

Estetik; Diş Beyazlatma

Diş beyazlatma işlemi, günümüzde en çok kullanılan estetik işlemlerinden biridir ve çoğu diş hekimi tarafından uygulanır. Diş beyazlatma dişlerin beyazlaşmasını ve renk değiştirmelerinin azalmasını beyazlatma jelleri yardımıyla sağlayan bir işlemdir.

İleri İmplant Cerrahisi ve Greftleme – Gebze Diş Kliniği

Diş implantları, olmayan dişin yerine yerleştirilen titanyumdan yapılmış vida şeklinde tedavi araçlarıdır. Çene kemiğine yerleştirilen implant ağızda diş kökü gibi işlev görür. Üzerine yapılan diş ile çiğneme görevini yerine getirirken kaybolan estetiğin de tekrar elde edilmesini sağlar.

Gebze Diş Kliniği – Clinic Dentaline

Gebze Diş Kliniği – İnvisalign

Invisalign tedavisinde dişlerinizi düzeltmek için ağzınıza özel olarak hazırlanmış düzeltici plaklar kullanılır. Ortodontik tedavilerde gelinen en son teknolojilerden biri olan Invisalign, size özel yapılmış şeffaf plaklar ile dişlerinizi düzeltmek için uygulanan telsiz ortodontik tedavidir.

Laminate Veneer (Estetik)

Bu yöntem, dişlerin ön bölgesinde bulunan kötü görünümleri düzeltmek ve estetik bir görüntü oluşturmak için kullanılır. Bir başka tedavi seçenekleri arasında ise lekelenmeler, çarpıklık ve orantısız dişleri orantılama ve düzeltme işlemleri yapılabilir. Bu işlemde bağlama işlemi yaptığımız tedavi şekli seramik maddelerden oluşmakta olup hastaya estetik güzel bir görünüm kazandıracaktır. Dişin estetik görünümünü bozmamak adına kullanabilecek gelişmiş bir yöntemdir. Gebze diş kliniğimiz Clinic Dentaline içerisine bu estetik hizmetini vermekteyiz. İletişim sayfasından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Ortodontik Tedaviler

Ortodontik Tedaviler Diş büyüklükleri, çene büyüklüğü ile uyumlu olmadığı zaman dişler çeneye yerleşmek için çapraşık ya da aralıklı dizilir. Bu gibi dişsel ve iskeletsel bozukluklarda dişleri tekrar olmaları gereken dizime getirmek için ortodontik tedavi uygulanır.

Pedodonti

Küçük çocukların dişlerinin sağlıklı olarak korunmasını, çürük ve benzeri etkenlerin bu dişlerde oluşturduğu sorunların giderilmesini amaçlayan bir daldır.

Gebze 7 24 açık dişçi

Sedasyonla Diş Tedavileri

Sedasyon, anestezi uzmanı tarafından, bazı ilaçlarla hastanın bilinci açıkken oluşturulan derin uykudur.
Sakinleştirme anlamına da gelen bu işlem için çeşitli ilaçlar kullanılabilir. Bu ilaçlar çoğunlukla burna yerleştirilen bir maske aracılığıyla verilebildiği gibi damar yoluyla da uygulanabilir.

Seramik Esaslı Posterior Dolgu

Zirkonyum Kron Köprü

Gebze Diş Kliniği Clinic Dentaline içerisinde yukarıda sıradığımız işlemler yapılmaktadır. Sizde iletişim sayfasından bizimle iletişime geçebilirsiniz. 20 lik diş çekimi gebze kliniğimizde yapılmaktadır.

İnstagram ve Facebook sayfalarımızı ilgili bağlantılardan takip edebilirsiniz.