Dijital Gülüş Tasarımı

Gülüş tasarımı nedir?
Estetik diş hekimliği denilince akla gelen ilk kavramlardan biri ''gülüş tasarımı''dır. Gülüş tasarımı; çeşitli nedenlerle estetik açıdan görünümü bozulan dişler ve diş etlerinin hastaların yüz şekilleri ve gereksinimleri de göz önünde bulundurularak olabildiğince doğal ve güzel bir görünüme kavuşturulması işlemidir.

Gülüş tasarımı hangi işlemleri içerir?

Her hastanın estetik gereksinimleri farklı olacağından yapılacak olan işlemler kişiye özel olarak belirlenir. Bu işlemler belirlenirken hastanın; yüz hatları, cinsiyeti, yaşı ve beklentileri gibi faktörler dikkate alınır.

Gülüş Tasarımı nasıl yapılır?

Gülüş tasarımında ilk olarak hastanın estetik beklentilerini doğru olarak anlamak ve ihtiyaçları doğru belirlemek çok önemlidir. Hasta ağzından alınan ölçüler aracılığıyla hazırlanan modeller üzerinde problemler belirlenir ve planlamalar yapılır. Daha sonra hastaların ağız içi ve yüz fotoğraflarıyla bilgisayar ortamında özel programlar kullanılarak ölçümlemeler yapılır ve yüz şekline uyum hesaplanır. Tedavi sonrasında oluşacak en yaklaşık görüntüler yine programlar ve hasta ağzına aslına uygun şekilde hazırlanan geçici restorasyonlarla hastaya sunulur ve fikirleri alınır.

Gülüş tasarımı için başvuran hastalarımız öncelikle detaylı bir klinik muayeneden geçirilir. Hastanın beklentisi, neden başvurduğu, estetik ve fonksiyonel diş dizilimi değerlendirilir ve uygunluk görülürse 2. aşamada fotoğraf çekimi için stüdyo randevusu verilir.

Şehir dışından gelen hastalarımız için aynı gün fotoğraf çekimleri gerçekleştirilir. Fotoğraflar dijital ortama alınarak diş dizimi ve hastanın gülümseme hattı ‘altın oran’ dan ne kadar sapma göstermiş milimetrik olarak bilgisayar üzerinde hesaplanır ve eğer Ortodontik tedavi gereksinimi yoksa ölçü aşamasına gelinmeden Mock up için randevu verilir.

Hızlı
Temiz
Modern
Profesyonel
Güvenilir

Peki ya MOCK UP nedir?

Mock up hastanın halihazırda bulunan diş formlarına hiç dokunmadan gülüş tasarımı sonrasında nasıl bir sonuç elde edeceğimizin resmidir. Bu çalışma hem hekim için hem de hasta için ‘evet istediğimiz netice bu ya da buna yakın’ dedirtecek bir çalışmadır.

Hasta ve hekimin onay vermesiyle gerçek işlem randevusuna geçebiliriz. Bu aşamada diş yüzeylerinden 0.3 ya da 0.5 mm aşındırma yapılır ya da hiç yapılmadan ölçü alınır. Yaklaşık 1 hafta sonra (yurt dışı hastaları için 3 gün) restorasyon elimize ulaşır. Herşey yolundaysa direk diş yüzeylerine yapıştırma aşamasına geçilir.

Gülüş tasarımı otomatik kalibrasyon aletleri sayesinde hassas ölçümlerle ALTIN ORAN indexi kullanılarak yakalan harika bir estetik çalışmadır. Hekim ve hastayı oldukça mutlu eder.

Detaylı bilgi için 05522527079 ya da online hekim randevusu için 4447079 ya da tüm Panoromik röntgen ve resimlerinizle birlikte online görüşme için: dtfaydin@gmail.com adreslerine başvuru yapabilirsiniz.

SAĞLIKLA GÜLÜMSEYİN! SAĞLICAKLA KALIN!

Dijital Gülüş Tasarımı

Şimdi bir randevu alın.